9 καθημερινές ερωτήσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη ζωή σας για πάντα

Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος άρχιζε και τελείωνε την ημέρα με ένα ερώτημα: «Τι καλό να κάνω σήμερα» το πρωί, και «Τι καλό έκανα σήμερα;» το βράδυ.

Στην πραγματικότητα, πολλοί μεγάλοι στοχαστές αγκάλιασαν την ιδέα της συνεχούς αμφισβήτησης οτιδήποτε καθιερωμένου...

Όπως έλεγε και ο Άλμπερτ Αϊνστάιν «Μάθε από το χθες, ζήσε το σήμερα, να ελπίζεις για το αύριο. Το πιο σημαντικό είναι να μην σταματήσετε να κάνετε ερωτήσεις».

Βέβαια, η αλλαγή ορισμένων συνηθειών και η διαδικασία της αυτοκριτικής, είναι ευκολότερη στα λόγια παρά στην πράξη, για αυτό και συχνά προτιμάμε να αποφεύγουμε να κάνουμε στον εαυτό μας δύσκολες ερωτήσεις.

Δείτε παρακάτω εννέα καθημερινές ερωτήσεις που μπορείτε να αρχίσετε να ρωτάτε από σήμερα κιόλας τον εαυτό σας και που ίσως σας αποφέρουν καλύτερες επιδόσεις στην εργασία και στην καθημερινή σας ζωή

1) «Αν σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα της ζωής μου, θα ήθελα να κάνω αυτό που είμαι έτοιμος να κάνω σήμερα;»

2) «Πώς βλέπω τον εαυτό μου;»

3) «Ποια είναι η μεγαλύτερη δύναμή μου;»

4) «Για ποιο πράγμα θα άξιζε να κουραστώ στη ζωή μου;»

5) «Τι ήταν διαφορετικό τότε από τώρα;» (όταν έχετε ξεκινήσει ένα νέο χόμπι)

6) «Πώς είσαι;» - Αυτή είναι η πιο βασική και αληθινή ερώτηση. Οδηγεί σε τόσες πολλές εσωτερικές συζητήσεις που όλοι θα καταλήξουν να έχουν καλύτερη σχέση με τον εαυτό τους.

7) «Γιατί τόσο σοβαρός;»

8) «Τι πήγε καλά σήμερα;»

9) «Έχω διαλέξει να έχω συνεργάτες και φίλους που με στηρίζουν, με προκαλούν, με ενθαρρύνουν και με βοηθούν να γίνω καλύτερος;»